Alla hjärtans dag ❤️

Håller ju på med neuropromenaden 2018, förra året var jag inte med pga lilla E blev sjuk och sedan vart det begravning för både pappas kusiner samma dag promenaden gick. Jag hade inga krafter efter E blev sjuk och inge glädje faktiskt inför det. 

I år är jag med och jag letar nu efter sponsorer, har haft "turen" med mig och mina trogna sponsorer är med oss i år igen och jag är sååå tacksam. Tack vetevärme, kaka design och bajensmycken💚❤️💙. Otroligt uppskattat att ni är med oss. Sedan har jag fått nya fina sponsorer men jag söker fler så vet ni nån eller några som vill vara med så kontakta mig. Det är bland annat till priser. Det är mycket jobb bakom men känner att vi är flera som arbetar med detta och det är skönt. 
Vi måste också jobba mycket med reklam och att vi visar att vi finns inför promenaden. 
Idag ger jag er alla en kram, både till himlen och till er som är runt omkring mig. 
Ni betyder mycket för mig❤️❤️ (null)