Äventyr

Tack till Min stora dag , jag och yngsta dottern som lever med diabetes 1. Fick åka till Kristianstad och bo på hotell och gå på mello,andra chansen !!

Jätteroligt äventyr och är glad att jag fick äran att följa med , otroligt roligt !! Det är ju en stämning på av dess like och det fanns ballonger, fjädrar och flärd. 
Glitter och glamour, i love it❤️ Dessutom hamnade vi i tv- rutan, ( ibland händer det) . Familjen och vänner sms om det . Vi Ska hem och kika på det sedan. Jag tycker att dem som arbetar med Min stora dag gör ett fantastikt arbete, otroligt att det här finns för barnen. Att få släppa vardag och bara njuta av att få vara på en annan plats. Lilla E har ju sin sjukdom 24-7 och hon har aldrig rast från den oavsett plats och tid. Det gör ont som mamma ....
Man borde göra så här oftare att bara sticka iväg med barnen och sova på hotell och vara tillsammans.  Så tack fina Min stora Dag !!!

Nu är vi på väg till Stockholm ❤️
(null)