Grattis

Stort grattis bästa MAMMA Och MORMOR. 
Idag fyller du 85 år !!

Jag beundrar din styrka och glädjs över att du är med oss i vått och torrt. 
Du har kämpat sedan du var 13 år då Du förlorade din mamma och lillebror en påsk 1946 och fick ta hand om din lillasyster som var då 6 år. 
Din pappa blev ensam med er och försökte på sitt bästa sätt att ta hand om er och det gick inte alltid så bra. Jag vet att du under alla dessa år saknat din mamma och du blev så glad när du fick bli mormor , livets efterrätt som du brukar säga. 
Du sa också att du hade velat visa din mamma dina barn och barnbarn för det brukade ni prata om när ni satt tillsammans på kvällarna vid mormors symaskin när hon jobbade hemma. Men jag vet att mormor är med dig ❤️. Dina barnbarn betyder allt för dig och ni har en speciell kontakt och jag älskar det och är stolt över erat band.


Pussar och kramar till dig från mig, bästa bästa mamma . Vi ses senare idag ❤️❤️❤️ (null)